مخزن میکسر دار

مخزن میکسر دار

امروزه در بسیاری از صنایع مختلف ممکن است شما نیازمند این باشید که چندین ماده و مواد اولیه مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و به محصولی جدید دست پیدا کنید. علاوه بر این گاهی اوقات نیز ممکن است شما قصد داشته باشید تا یک محصول را از هم بشکنید که در این شرایط نیز می‌توانید از مخزن میکسر دار استفاده کرده و از مزایایی که این تجهیزات در اختیار شما قرار می‌دهند نهایت استفاده را ببرید. مخزن‌های میکسردار دارای ویژگی‌های زیادی هستند که آشنایی با آنها برای شما مفید خواهد بود.

مخزن میکسردار چیست؟

مخزن‌های میسکر دار یکی از انواع مخازنی هستند که امروزه کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند و باتوجه‌به مزایای بسیار زیادی که دارند می‌توان آنها را جز پرفروش‌ترین انواع مخزن‌ها قرارداد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که برای صنایع خود نیازمند خرید و استفاده از این مخزن‌ها هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این مخزن‌ها، کاربرد آنها، مزایایی که دارند و همین‌طور انواع مختلف این محصولات و ویژگی‌های آنها صحبت کنیم.

مطالعه ادامه این مطلب به شما کمک می‌کند تا هرآنچه که باید درباره این مخازن بدانید به دست آورده و  نکات مهمی که باید درباره نحوه خرید و همین‌طور اطلاعات قیمتی این مخازن بدانید را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که بدون شک مطالعه آن برای خریداران انواع این محصولات می‌تواند مفید و کاربردی واقع شود.

جنس مخزن میکسر دار

آشنایی مقدماتی با مخزن میکسر دار

امروزه انواع مختلفی از تجهیزات برای میکس کردن و ترکیب انواع مواد اولیه در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد که هریک از این تجهیزات دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود هستند. یکی از انواع این تجهیزات مخزن میکسر دار است که این عملیات را به نحو احسنت برای شما انجام می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مخزن‌ها این است که آنها قادر هستند تا هم مواد جامد و هم مواد مایع را به نحو احسنت با یکدیگر ترکیب کرده و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارند.

ویژگی کلیدی و بسیار مهم دیگر این مخزن‌ها این است که آنها معمولا بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند و به همین علت نیز عملیات مخلوط کردن و ترکیب مواد اولیه را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهند. امروزه این محصولات را می‌توان در صنایع مختلف مورداستفاده قرارداد که در ادامه بیشتر با این کاربردها آشنا شده و اطلاعات جامع و کاملی را درباره آنها به شما ارائه می‌دهیم.

ویژگی‌های مخزن میکسر دار

مخزن میکسر دار چه ویژگی‌های مهمی دارد؟

همان‌طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مخزن میکسر دار این است که این محصولات قادر هستند تا هم مواد جامد و هم مواد مایع را به نحو احسنت با یکدیگر ترکیب و مخلوط کنند. ساختار داخلی این میکسرها به شکلی است که هیچ‌گونه محدودیتی را برای انجام این کار ندارند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا استفاده از آنها به یک تجربه جدید و بسیار جذاب برای شما تبدیل شود.

ویژگی کلیدی و بسیار مهم دیگری که مخزن‌های میکسردار دارند این است که آنها قادر به فعالیت و کار در دما و فشار بالا نیز هستند. این ویژگی و مزیت بسیار مهم باعث می‌شود تا حتی در صنایع خاص نیز شما بتوانید از آنها استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می‌دهند نهایت بهره را ببرید. ورقه‌هایی که برای طراحی و ساخت این مخزن‌ها استفاده می‌شود کاملا ضد انفجار است و همین عامل نیز مقاومت آنها در برابر ضربه و بسیاری از عوامل مهم دیگر را افزایش می‌دهد. از جمله این مخازن که مقاومت بالایی دارند می توان به مخزن استیل اشاره نمود.

از جمله مواد اولیه‌ای که برای ساخت این محصولات از آنها استفاده می‌شود می‌توان به استیل و فولاد اشاره کرد.

کاربردهای مهم مخزن میکسر دار

مخزن میکسر دار چه کاربردهایی در صنایع دارد؟

صنایع آرایشی و بهداشتی یکی از مهم‌ترین صنایعی است که امروزه به طور گسترده‌ای از مخزن میکسر دار در آن استفاده می‌شود. این میکسرها برای تولید و ساخت انواع مواد آرایشی و بهداشتی نقشی کلیدی و مهم را ایفا می‌کنند و برای ترکیب کردن مواد اولیه موردنیاز برای ساخت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارند. یکی دیگر از صنایع بسیار مهمی که در آن از مخزن‌های میکسردار استفاده می‌شود صنایع خمیر و کاغذ است که در این صنعت نیز برای ترکیب مواد و میکس آنها از این مخزن‌ها استفاده می‌شود.

محصول پیشنهادی: مخزن پلی اتیلن

به‌طورکلی باید بدانید که امروزه در بسیاری از صنایع شیمیایی از این مخزن‌ها استفاده شده و از مزایای آنها نهایت بهره را می‌برند. یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع این است که مخزن‌های میکسردار امروزه دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی هستند و به همین علت زمانی که در معرض مواد شیمیایی قرار می‌گیرند آسیب چندانی به آنها وارد نمی‌شود.

یکی دیگر از صنایع محبوبی که در آن از مخزن‌های میکسردار استفاده می‌شود صنعت غذایی و تولید مواد غذایی است. صنایع داروسازی، خودروسازی و … نیز از دیگر مواردی هستند که کم‌وبیش از این مخازن در آنها استفاده می‌شود.

انواع مخزن میکسر دار

انواع مخزن میکسر دار را بیشتر بشناسید

مخزن‌های میکسردار به‌طورکلی به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که هریک از آنها دارای کاربردها و ویژگی‌های مخصوص به خود بوده و مزایای خاصی نیز دارند. به همین علت نیز باید با انواع این محصولات به‌خوبی آشنا شوید. میکسرهای خاصی یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین این مخازن به شمار می‌آیند که بیشتر در صنعت مواد غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرند. مخازنی که دارای میکسرهای هموژنایزر هستند محصولاتی هستند که برای شکستن و خردکردن مواد مختلف استفاده می‌شوند.

مخازنی با میکسرهای امولسیون از دیگر انواع این مخازن به شمار می‌آیند که با استفاده از یک صفحه سوراخ‌کاری شده مواد مختلف را مخلوط می‌کنند. یکی دیگر از انواع این مخازن، مخازنی هستند که دارای میکسرهای دسته‌ای بوده و قادر هستند تا به بهترین شکل ممکن مواد اولیه مختلف را با یکدیگر ترکیب کنند. این محصولات نیز دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف هستند.

درصورتی‌که قصد دارید مایعات را با یکدیگر ترکیب کنید می‌توانید از مخازنی با میکسرهای مخصوص مایعات برای این کار استفاده کنید. از دیگر انواع مخزن میکسر دار نیز می‌توان به میکسرهای ساکن، برشی بالا، میکسرهای پارویی، درام و … اشاره کرد.

مزایای مهم مخزن میکسر دار

مخزن میکسر دار چه مزایای مهمی دارد؟

استفاده از مخزن میکسر دار می‌تواند مزایای متعددی را برای شما به همراه داشته باشد که بدون شک آشنایی با این مزایا از جهات مختلف برای شما مفید و سودمند خواهد بود. اولین و شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این مخزن‌ها این است که عملیات خردکردن و شکستن را نیز برای شما انجام می‌دهند که پیش‌نیاز بسیاری از عملیات ترکیب‌کردن در صنایع مختلف است؛ بنابراین شما برای شکستن مواد اولیه خود نیازمند تجهیزات جدیدی نخواهید بود.

یک مزیت کلیدی و بسیار مهم دیگر مخزن‌های میکسردار این است که این محصولات عملیات میکس و ترکیب کردن مواد اولیه مختلف را با بالاترین سرعت ممکن برای شما انجام می‌دهند. اصلی‌ترین دلیل این موضوع استفاده از تجهیزات خاص و منحصربه‌فرد داخل این مخزن‌ها است که باعث می‌شود تا سرعت ترکیب مواد به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

یک مزیت بسیار مهم دیگری که این محصولات دارند این است که برای ساخت آنها از متریال‌‌‎های بسیار باکیفیت و مرغوبی استفاده می‌شود که دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف دارند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا این محصولات را بتوان در شرایط و مناطق مختلف مورداستفاده قرارداد.

ساختار مخزن میکسر دار

ساختار مخزن همزن دار به چه شکل است؟

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی احتمالا شما باید درباره این مخزن‌ها بدانید مربوط به ساختار داخلی آنهاست. معمولا برای تولید و ساخت این محصولات از فولاد ضدزنگ استفاده می‌شود که دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی بوده و می‌تواند عملکرد خوبی را در شرایط مختلف از خود نشان دهد. محفظه اصلی این محصولات معمولا از جنس فولاد ساخته می‌شود ولی اجزای داخلی آن ممکن است با استفاده از متریال‌ها و مواد اولیه دیگری طراحی و ساخته شده باشند.

درون این محفظه اصلی یک تیغه مخصوص وجود دارد که وظیفه ترکیب کردن یا شکستن را در مخزن میکسر دار برعهده دارد. نکته مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که در انواع مختلف این مخزن‌ها که پیش‌ازاین درباره آنها صحبت کردیم تیغه‌های مختلفی نیز استفاده می‌شوند. در واقع این نوع تیغه‌های به‌کاررفته در مخازن میکسر دار است که نوع خود این مخازن را تعیین کرده و کاربردهای منحصربه‌‌‌فردی را برای این محصولات به همراه می‌آورد.

پس برای خرید این محصولات بهتر است که شما هم اطلاعات کاملی را درباره اجزا و ساختار داخلی این میکسرها داشته باشید.

جنس مواد اولیه به‌کاررفته در تولید و ساخت مخزن میکسر دار

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در زمان خرید باید به آن دقت و توجه زیادی داشته باشید مسئله جنس مواد اولیه به‌کاررفته در تولید و ساخت این محصولات است. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز بیان کردیم امروزه برای ساخت این مخازن از فولاد استفاده می‌شود. استفاده از فولاد نه‌تنها روی ضدضربه بودن این محصولات تاثیرگذار است بلکه از خوردگی آنها نیز جلوگیری کرده و باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیالی راحت از آنها در صنایع شیمیایی نیز استفاده کنید.

بااین‌حال نباید فراموش کنید که امروزه برای تولید و ساخت مخزن میکسر دار از متریال‌ها و مواد اولیه دیگری نیز استفاده می‌شود که هریک از آنها قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به این مخازن اضافه می‌کنند. تیتانیوم یکی از رایج‌ترین متریال‌هایی است که امروزه از آن برای طراحی و ساخت این مخازن استفاده می‌شود. آلومینیوم نیز امروزه از دیگر مواد اولیه به‌کاررفته در تولید و ساخت این محصولات است.

از دیگر متریال‌ها نیز می‌توان به آلیاژهای مختلف چدن یا ترکیبی از موارد نام‌برده‌شده اشاره کرد.

جنس مواد اولیه مخازن

نکات مهمی که باید درباره مخزن میکسردار بدانید

یکی از نکات کلیدی و بسیار مهمی که باید درباره مخزن میکسر دار بدانید این است که این مخازن دارای تیغه‌های قابل تعویض هستند. این یعنی شما می‌توانید در صورت نیاز تیغه‌های آنها را بر اساس نیاز و شرایطی که دارید تغییر دهید و به‌این‌ترتیب عملکرد مورد انتظار خود را از آنها دریافت کنید. دقت داشته باشید که تعویض این تیغه‌ها کاری بسیار ساده و راحت است و شما برای انجام این کار هیچ‌گونه چالش و مشکل جدی را تجربه نخواهید کرد و می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید.

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که باید درباره مخازن میکسردار بدانید این است که این مخازن معمولا به‌راحتی نصب می‌شوند و استفاده از آنها نیز ساده و راحت است. گاهی اوقات شما ممکن است نیاز به آموزش دیدن داشته باشید تا بتوانید به شکل درستی از این محصولات استفاده کنید ولی در بیشتر مواقع بدون آموزش دیدن و تنها باتجربه کردن نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.

درصورتی‌که علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتری را درباره این محصولات به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از سایر بخش‌های سایت ما نیز دیدن کنید.

قیمت مخزن میکسر دار

عوامل موثر بر قیمت مخزن میکسر دار

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید این محصولات را خریداری کنید بدون شک علاقه‌مند خواهید بود تا به لیست قیمت دقیق و به‌روز آنها دسترسی پیدا کنید و با عواملی که روی قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند نیز بیشتر آشنا شوید. به همین علت در این بخش قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کرده و نکات مهمی را پیرامون عوامل تاثیرگذار بر قیمت مخزن میکسر دار در اختیار شما قرار دهیم.

برند سازنده این مخزن‌ها یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند به طور مستقیم روی قیمت آنها تاثیرگذار باشد. برخی از برندها نسبت به کیفیت و شهرتی که دارند معمولا قیمت‌های بالاتری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. به همین علت نیز شما باید در زمان خرید به این نکته مهم دقت داشته باشید و تلاش کنید تا از میان برندهای موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید. نوع مخزن میکسرداری که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید نیز عامل مهم دیگری است که روی قیمت آنها تاثیرگذار است.

در بخش‌های قبلی بیان کردیم که این مخازن دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود را داشته و قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. مشخصات فنی مخزنی که برای خرید انتخاب می‌کنید نیز عامل بسیار مهم و کلیدی دیگری است که بدون شک می‌تواند تاثیر زیادی روی قیمت این مخازن داشته باشد.

درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند هستید تا به لیست قیمت دقیق و به‌روز این محصولات دسترسی پیدا کرده و با اطلاعات کامل‌تری اقدام به خرید و استفاده از این محصولات کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات فروشگاه اینترنتی و سایت ما نیز استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می‌دهیم نهایت بهره را ببرید.

خرید مخزن میکسر دار

راهنمای جامع خرید مخزن میکسر دار

برای خرید و استفاده از مخزن میکسر دار شما باید به چند نکته کلیدی و بسیار مهم دقت داشته باشید تا بتوانید از میان محصولات موجود بهترین گزینه‌ها را برای خرید خود انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین این موارد این است که سعی کنید پیش از خرید از افرادی که تجربه و دانش بیشتری در این زمینه دارند مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه‌ها را برای خرید خود انتخاب کنید. شما باید پیش از خرید نیازسنجی کرده و بررسی کنید که کدام‌یک از انواع این محصولات گزینه بهتری برای خرید و استفاده شما هستند.

در کنار این موضوع شما باید برندهای مختلف را بررسی کرده و همان‌طور که پیش‌ازاین نیز بیان کردیم از طریق اطلاعات منتشر شده در سایت ما تصمیم بگیرید که کدام برند را برای خرید محصولات خود انتخاب کنید. در گام پایانی شما باید تلاش کنید تا یک فروشگاه اینترنتی مناسب را برای خرید مخازن میکسردار موردنیاز خود انتخاب کنید. فروشگاهی که بتواند محصولات خوب و باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به شما ارائه دهد بدون شک گزینه مناسبی برای خرید محصولات موردنیاز شما خواهد بود.

با رعایت کردن این نکات ساده می‌توانید بهترین محصولات را بر اساس شرایط و نیازهای خود خریداری کنید.

از میان انواع مختلف مخازنی که امروزه برای ترکیب کردن و مخلوط کردن مواد اولیه مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد مخزن میکسر دار یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید؛ چراکه قادر است تا به‌صورت هم‌زمان ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد. این مخازن دارای ویژگی‌های بسیار زیادی هستند که باعث می‌شود تا ترکیب و مخلوط کردن مواد اولیه مختلف برای شما بسیار ساده و راحت باشد. یکی از ویژگی‌های آنها قابلیت شکستن مواد مختلف است.

این قابلیت به‌راحتی نیاز به سایر تجهیزات مختلف را برای شکستن مواد اولیه از بین می‌برد و کار شما را برای ترکیب و مخلوط کردن مواد اولیه راحت‌تر خواهد کرد. ویژگی مهم دیگری که این دستگاه‌ها و تجهیزات برای شما دارند این است که تیغه‌های آنها دارای انواع مختلفی بوده و هریک از این تیغه‌ها نیز عملکرد مخصوص به خود را به شما ارائه می‌دهند. به همین علت نیز شما در زمان خرید با چالش جدی مواجه نخواهید شد و می‌توانید برحسب نیاز هریک از انواع این مخازن را برای خرید انتخاب کنید.

قیمت مخازن میکسر دار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به مشخصات فنی، برند سازنده و نوع مخزنی که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید اشاره کرد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید و استفاده از انواع مخازن میکسر دار را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات فروشگاه اینترنتی و سایت ما نیز در این زمینه استفاده کرده و از مزایای فوق‌العاده‌ای که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم نیز بهره‌مند شوید.

یکی از مهمترین کاربردهای این نوع مخازن استفاده بمنظور نگهداری اسیدهای مختلف می باشد. از این رو پیشنهاد می شود صفحه مخزن اسید را نیز مطالعه کنید.

مخزن همزن دار

طراحی و ساخت مخزن همزن دار جهت پروژه تحقیقاتی تزریق نانو ذرات به منظور ازدیاد برداشت نفت در سکوی نفتی بلال به سفارش پژوهشگاه صنعت نفت یکی از پروژه هایی است که شرکت ناب زیست با توجه سطح بازرسی بسیار بالای مجموعه فوق با همکاری کارشناسان ایشان طراحی و تولید نموده است.

بیشتر مخازن نفتی دنیا به نیمه دوم عمر خود رسیده اند و به همین خاطر میزان برداشت نفت از آن ها به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. به همین خاطر شرکت های نفتی از روش های ازدیاد برداشت (Enhance Oil Recovery- EOR) برای افزایش راندمان در برداشت از ذخایر نفتی استفاده می کنند.

در حال حاضر درصد بالایی از نفت تولید شده در جهان با روش های اولیه و ثانویه برداشت می شود. در روش بازیافت اولیه به طور متوسط تنها ۱۰ درصد از نفت درجا تولید می شود. بازیافت ثانوبه که شامل تزریق غیرامتزاجی آب یا گاز به منظور تامین فشار یا جا به جایی نفت به سمت چاه های تولید می شود می تواند مجموع بازیافت را به ۱۵ تا ۴۰ درصد برساند. با افزایش تقاضای جهانی برای انرژی، محققین به روش های ثالثیه بازیافت (روش های ازدیاد برداشت) روی آورده اند.

طبق تعریف ازدیاد برداشت نفت شامل روش هایی است که با هدف افزایش برداشت نهایی نفت با تزریق موادی که به طور طبیعی در مخزن حضور ندارند، مانند مواد شیمیایی، حلال ها، اکسید کننده ها و حامل های حرارتی که  در نهایت منجر به مکانیزم های جدید برای جابه جایی نفت می شود. در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی نانو و شناخت بیشتر ویژگی های این مواد، استفاده از نانو ذرات در بخش های مختلف صنعت نفت نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در این بین استفاده از نانو ذرات به عنوان عامل ازدیاد برداشت توجه پژوهشگران این عرصه را به خود جلب کرده است. از مهمترین دلایل این امر می توان به خواص منحصر به فرد نانو ذرات از جمله خواص سطحی قابل اصلاح، قابلیت هدایت گرمایی، سینتیک جذب بالا، مساحت سطح ویژه زیاد و اندازه بسیار کوچک این ذرات نسبت به ابعاد حفره های سنگ مخزن اشاره کرد. این مواد با ایجاد خواص بین سطحی، رئولوژیکی و گرمایی دلخواه باعث آزاد شدن نفت به دام افتاده در محیط متخلل سنگ مخزن می شوند.

پژوهشگاه صنعت نفت بعنوان پیشگام در توسعه فناوری و ارائه دهنده راهکارهای فناورانه در صنعت نفت مطالعات گسترده ای را بر روی پروژه های ازدیاد برداشت به کمک تزریق نانو ذرات انجام داه است. بر طبق مطالعات انجام شده افزایش بازیافت قابل توجهی در اثر تزریق این سیالات تحت مکانیزم های تغییر ترشوندگی به سمت آب دوستی، کاهش کشش بین سطحی و ایجاد فشار جدایش با ایجاد فیلم گوه ای، مشاهده شده است.

با توجه به مطالعات انجام شده و بررسی های صورت گرفته پروژه پایلوت” تزریق نانو ذرات در سکوی نفتی بلال” در دستور کار پژوهشگاه قرار گرفت. قرار است تا تجهیزات لازم برای تزریق این مواد بر روی یک اسکید فولادی نصب شده و به محل سکو ارسال شود. یکی از بخش های این پکیج شامل مخزن میکسر نانو ذرات به ظرفیت ۲۰۰۰ لیتر است.

با توجه به شرایط عملیاتی و عوامل محیطی همچون رطوبت و دمای بالا در سکوی بلال، طرح مخزن پلی اتیلن عمودی دوجداره با دیواره ساختمند بعنوان بهترین گزینه هم از نظر استحکام و مقاومت مکانیکی و هم به لحاظ مقاوم بودن در برابر خوردگی از جانب شرکت ناب زیست ارئه گردید. طی جلسات برگزار شده میان متخصصان پژوهشگاه صنعت نفت و واحد تحقیق و توسعه شرکت ناب زیست در نهایت مخزن با طراحی ارائه شده در تصاویر زیر از لحاظ فنی مورد تایید واقع شد.

این مطالب حتما برای شما مفید هستند:

رای کاربران
[امتیاز کلی: 4 میانگین: 5]
۰۲۱-۸۸۷۲۲۰۲۷ با یک کلیک تماس بگیرید