کارخانه‌های تولید کننده لوله کاروگیت در ایران

تولید کننده لوله کاروگیت

با توجه به میزان قابل توجه نیاز به این محصول در کشور و همچنین موضوع حمل و نقل آن، کارخانه‌های مختلفی در شهرهای کشور در این زمینه فعالیت میکنند. تولیدکنندگان لوله‌های کاروگیت در ایران بدلیل برخورداری از مزیت پلی اتیلن تولید شده در شرکت‌های پتروشیمی مستقر در اقصی نقاط ایران و صادرات به کشورهای همسایه در سطح نامحدود و همچنین استانداردهای سختگیرانه وزارت صنایع به تولیدکنندگان و بالا بودن کیفیت لوله‌های تولیدی در ایران روز به روز در حال افزایش هستند.

در ادامه این مطلب سعی کرده ایم معتبرترین تولیدکنندگان لوله کاروگیت را معرفی نمائیم و توزیع جغرافیایی کارخانه های تولید کننده این محصول را ترسیم نمائیم. با ما همراه باشید.

معتبرترین کارخانه‌های لوله دوجداره فاضلابی

بمنظور خرید این محصول در مقدار وسیع ما پیشنهاد مینمائیم حتما خریدتان را از تولید کننده انجام دهید. ولی در صورتی که مقدار خرید اندک باشد میتوانید از تامین کننده‌های جزء تهیه نمائید. ناب زیست بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله کاروگیت فاضلاب در ایران همچون کارخانه قدر و کارخانه گاز لوله، طیف وسیعی از سایزهای این محصول را تولید و با مقاومت مکانیکی 4 کیلو نیوتن تا 128 کیلو نیوتن در اختیار کارفرمایان قرار میدهد.

لوله‌های دو جداره فاضلابی بدلیل اینکه حجم زیادی دارند ولی در عوض وزن زیادی ندارند، هزینه حمل و نقل بالایی را شامل میشوند. لذا خرید آن بطور مثال برای شهر مشهد از تولیدکننده‌ای در شهر تبریز با قیمتی کمتر در صورتی که هزینه حمل را در آن لحاظ ننمائید کاری اشتباه خواهد بود.

موضوع قیمت تمام شده و تامین یک شاخه از این محصول علاوه بر ضرورت بر تاکید کیفیت بالای مواد اولیه مصرفی در تولید، حتما باید دربرگیرنده قیمت پایین و تعداد بالای شاخه‌های بارگیری شده درون یک تریلی باشد.

شرکتهای تولید کننده لوله کاروگیت

شرکت آذرآوند و دند لوله در تبریز

تبریز مرکز آذربایجان شرقی است که اصولا کارخانجات تولیدی و تامین کننده تجهیزات مورد نیاز شرکتها و مردم استان در این شهر تولید و توزیع میشود. بطور مثال کسی که در شهرستان مرند یا صوفیان و یا مراغه زندگی میکند و نیاز به این محصول دارد در صورت عدم تامین این نوع خاص از لوله در شهر خود توسط فروشندگان شهرستان، احتمالا در گوگل “لوله کاروگیت تبریز” را جستجو خواهد نمود.

در نهایت با توجه به حداقل هزینه‌ای که در بحث هزینه‌های حمل و نقل وجود خواهد داشت از یکی از شرکتهای تولیدکننده لوله پلی اتیلن فاضلابی تبریز این مشکل را مرتفع خواهد نمود.

تولید کننده لوله کاروگیت تبریز

شرکت پارس پلیمر صفاهان در اصفهان

اصفهان نیز همچون تبریز دارای شرکتهای صنعتی بسیار زیادی است که بواسطه مرکزیت این استان و وجود شرکتهایی همچون فولاد مبارکه اصفهان و ذوب اهن اصفهان و حجم تقاضای زیاد محصولات صنعتی امروزه بعنوان یکی از قطبهای صنعتی ایران معرفی میشود. لوله کاروگیت اصفهان نه تنها در خود شهر و استان اصفهان بلکه در استانهای کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، اراک و… توسط متقاضیان در جستجوگر گوگل بارها جستجو میگردد.

خاک اصفهان همچون خاک سراسر ایران دارای تنوع زیادی است. لذا باید دقت نمود در هنگام نصب در هر یکی از انواع مختلف خاک حداقل مقاومت مکانیکی 31.5 کیلونیوتن بر متر مربع را داشته باشد. برای استفاده از این لوله با مقاومت مکانیکی پایین تر در هر پروژه حتما می‌بایست دور آن را با بتن پوشاند تا نیروی نقطه‌ای یا سطحی که به بدنه لوله وارد میشود باعث شکستن و از بین رفتن آن نگردد.

شرکت ناب زیست بزرگترین توزیع کننده لوله کاروگیت در اصفهان می‌باشد. برای استعلام قیمت با هزینه حمل به اصفهان میتوانید با شماره‌های شرکت تماس بگیرید و از این مهم اطلاع یابید.

شرکت مجد ایرانیان در شیراز

فاصله شیراز تا تهران 895 کیلومتر و تا اصفهان 481 کیلومتر و تا بندر بوشهر 320 کیلومتر است. این فاصله‌ها باعث شده بسیاری از شرکتهایی که در استان فارس در حال فعالیت هستند برای تامین مایحتاج خود نسبت راه اندازی شهرک صنعتی در شهر شیراز اقدام نمایند.

لوله کاروگیت شیراز نیز بدلیل نیاز به جمع آوری و انتقال فاضلاب صنعتی و انسانی بسیار زیادی که در مناطق ویژه اقتصادی تولید میشود عبارتی بسیار حائز اهمیت از نظر گوگل می‌باشد. برای تهیه این لوله‌های فاضلابی میتوانید با بزرگترین تولیدکننده لوله فاضلاب پلی اتیلنی تماس بگیرید و کارشناسان ما قیمت و مدت زمان تولید و ارسال آن را به شهر شیراز را به شما اعلام نمایند. اصفهان یکی از پرکاربردترین تولیدکنندگان لوله کاروگیت 315 می باشد.

کارخانه خوشنام و پایپ ایران در مشهد

مشهد بدلیل همجواری با افغانستان از یک سو و ترکمنستان از سوی دیگر بعنوان یکی از مبادی اصلی صادرات به خارج از کشور می‌باشد. مشهد همچنین بدلیل وجود تعداد بسیار زیاد پروژه عمرانی و استفاده از بودجه‌های خاص عمرانی امروزه مورد توجه تمامی پیمانکاران دارای صلاحیت کشور می‌باشد. بدلیل تراکم بالای آپارتمان سازی در این شهر، اهمیت کارخانه های تولید کننده لوله های دوجداره فاضلابی در مشهد نیز زیاد است لذا ناب زیست تصمیم گرفته است تا با احداث بزرگترین انبار در مشهد تامین کننده سطح وسیعی از نیاز شرکتها و حتی ادارات آب و فاضلاب استان خراسان باشد.

شرکت تولیدی لوله کاروگیت مشهد

کارخانه نشاگستر پردیس و پایپ گستر در قزوین

کارخانه تولید لوله آکاردئونی قزوین بنام نشاگستر پردیس یکی از معتبرترین مارکهای تولیدی در ایران می‌باشد. بدلیل مرکزیت قزوین در کشور اغلب تولید کنندگان علاقه دارند این نوع محصول را در این شهر تولید کنند. مهمترین فاکتور در این تصمیم گیری هزینه حمل به سراسر کشور است. استان قزوین با دارا بودن تنها یک درصد از مساحت ایران نزدیک به ده درصد در اقتصاد و تولیدات کشور نقش دارد. قزوین یکی از صنعتی‌ترین شهرهای ایران دارای 5 شهرک صنعتی به نامهای شهرک صنعتی لیا قدیم، شهرک صنعتی لیا جدید، شهرک صنعتی کاسپین، شهرک صنعتی البرز و… می‌باشد.

بمنظور تامین لوله پلی اتیلن فاضلابی در قزوین بهترین روش این است که شما به یکی از شهرکهای صنعتی قزوین سر بزنید و یکی از تولید کنندگان را انتخاب کنید. سایزهای متنوع تولیدی دست شما را در تامین این نوع خاص از لوله باز خواهد گذاشت.

کارخانه سعادت توان در قم

شهرهایی که در مرکز ایران قراردارند همچون تهران، قزوین، قم و سمنان بدلیل مرکزیت در ارسال بار کارخانجات بیشتری را درخود جای داده اند. شهر قم پایتخت مذهبی ایران، بدلیل اجرای پروژه‌های جمع آوری فاضلاب در سطح شهری، و جمع آوری پساب فاضلاب در شهرکهای صنعتی، قطعا نیاز به لوله های پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت در سایزهای مختلف خواهد داشت.

ناب زیست با انباری بزرگ در شهر قم بعنوان کارخانه لوله کاروگیت قم شناخته میشود چرا که هزینه حمل از شهر قزوین تا انبار قم به عهده این شرکت می‌باشد. در صورتی که انبار قم دارای لوله سایز مورد نظر خریدار نباشد تنها هزینه‌ای که به شما تحمیل خواهد شد این است که مدت زمان یک ماهه را در تحویل بار در نظر بگیرید. در صورت وجود عجله در دریافت محصول ما سعی میکنیم با کمترین قیمت باربری لوله‌های مورد نیاز شما را به دست شما برسانیم.

کارخانه ناب ملل و قدیر لوله پاسارگاد در گرمسار

گرمسار شهری در استان سمنان و نزدیک‌ترین شهر به استان تهران می‌باشد که بدلیل همجواری با تهران دارای مزیت دسترسی به حداکثر امکانات در پایتخت می‌باشد. از جمله باربریهای متعدد و ارزان و در عین حال عدم وجود قوانین دست و پاگیر کارخانجات تاسیس شده در استان تهران.

کارخانه لوله کاروگیت قدیر لوله در شهر گرمسار بعنوان بزرگترین شریک تجاری ناب زیست آمادگی خود را به منظور تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی از سایز 160 تا 1400 اعلام مینماید. سایز بالاتر از 1400 را کارخانه ناب زیست و قدیر لوله بصورت جوینت ونچر با هم تولید و در اختیار مشتری قرار میدهند. کارخانه قدیر در گرمسار برای تولید سایزهای 160 تا 800 از روش تولید به روش تزریق قالبی استفاده مینماید.

در سایزهای بزرگتر از 800 کارخانه قدیر لوله گرمسار از روش اسپیرال کاروگیت استفاده مینماید که مطابق به استانداردهای لوله‌های لهستان می‌باشد.

تولید کننده لوله کاروگیت در گرمسار

کارخانه آبان بسپار در اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان یکی از پردرآمدترین شهرهای ایران می‌باشد. وجود کارخانجات پتروشیمی بسیار زیاد و سطح آب زیرزمینی بالا شرایط کاری را در این استان سخت نموده است لذا تمامی تجهیزاتی که در شهر اهواز استفاده میشود می‌بایست از بالاترین کیفیتها برخوردار باشد.

لوله کاروگیت اهواز نیز در جستجوهای گوگل بدلیل دوری از مرکز کشور و حذف هزینه‌های حمل گزاف اهمیت خاص پیدا کرده است. شرکت فولاد خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین مشتریان شرکت ناب زیست در اهواز می‌باشند.

لوله‌های کاروگیت اهواز در مقاومت 31.5 کیلونیوتن به بالا باید تولید شود چرا که به هیچ عنوان نوع ارزان آن در اهواز مقاومت لازم جهت انتقال فاضلاب زیرزمین با فشار آب زیرزمینی را ندارد. گواه این مدعا شرکتهایی همچون قدیرلوله پاسارگاد و قدراتصال هستند که در این خصوص خاطره خوبی ندارند.

شرکت فامکو و پایپ صنعت در تهران

تهران بدلیل اجرای پروژه بیشمار عمرانی و خصوصی دارای بیشترین تقاضای خرید لوله کاروگیت می‌باشد. اکثر تولیدکنندگان این مدل لوله‌های فاضلابی دوجداره از نشاگستر گرفته تا سعادت توان، از قدیر لوله گرفته تا آذرآوند، از ناب زیست گرفته تا پایپ ایران و از پایپ گستر گرفته تا مجد ایرانیان همگی دارای دفتر فروش در تهران هستند.

متاسفانه به دلایل مختلف امکان ایجاد کارخانه تولید این لوله‌ها در در شهرکهای صنعتی اطراف تهران میسر نیست، اما ناب زیست بعنوان نزدیک‌ترین تولیدکننده این محصول به تهران در شهر قزوین، آمادگی خود را برای انبار نمودن و توزیع در تهران اعلام مینماید.

تولید کننده لوله کاروگیت در تهران

مراحل تولید لوله کاروگیت در کارخانه

برای تولید لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی ابتدا مواد اولیه تحت فرآیند اکستروژن، در اکسترودر و تحت حرارت بالا ذوب میشود. در این مرحله تنظیم دمایی بسیار اهمیت دارد زیرا در نواحی دمایی مختلف، نوع لوله و نوع پلی اتیلن متفاوت خواهد بود. سپس پلی اتیلن حاصل، از داخل محفظه‌ای تحت عنوان قالب عبور میکند و به شکل مخزن کاروگیت در می‌آید.

برای ایجاد حلقه در سطح خارجی لوله، این فرآیند تحت خلأ و به وسیله قالبهای دوار و پیوسته انجام میگیرد. در این مرحله هم تنظیم دما بسیار مهم است. در پایان خط تولید، نازلهای آب قرار دارد تا بتواند لوله خروجی را خنک کند. مراحل کنترل کیفیت لوله‌های تولیدی در آزمایشگاه کارخانه انجام میشود.

تولید لوله کاروگیت دو جداره

کنترل کیفیت

آزمایشگاه کنترل کیفیت از بخش‌های اصلی و حیاتی هر کارخانه تولید لوله کاروگیت پلی اتیلن می‌باشد که تجهیزات آزمایشگاهی باید همیشه مورد بازنگری قرار گیرند و آزمایشگاه باید گواهینامه NACI 17025 را دارا باشد. این محصولات از دو جنبه مورد بازرسی و کنترل قرار می‌گیرند. در مرحله اول محصول تولیدی شرکت ناب زیست توسط پرسنل واحد کنترل کیفیت از لحاظ طول، قطر، شکل پروفیل، زبری داخل لوله و وزن هر متر لوله مورد بازرسی ظاهری قرار می‌گیرد.

سپس برای بررسی بیشتر به واحد آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز به تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی ارسال می‌گردد. واحد کنترل کیفیت با انجام آزمایشهای دقیق بر روی تولیدات خود بر اساس استانداردهای داخلی و خارجی توانسته است محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار داخلی و خارجی عرضه نماید. اداره استاندارد جهانی تولید این لوله‌ها با مقاومت مکانیکی بین 16 تا 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع را تاکید می‌کند. برای دریافت فایل استاندارد تولید، بازرسی، بارگیری و انبارش لوله‌های کاروگیت روی عبارت دانلود کلیک کنید.

تست رینگ استیفنس

تست رینگ استیفنس یکی از آزمون‌های کنترل کیفیت لوله‌های دوجداره پلی اتیلنی است. با استفاده از آن می‌توان سفتی حلقوی کوتاه مدت و بلند مدت را برای لوله کاروگیت مشخص کرد. از آنجا که این لوله‌ها در اعماق مختلف زمین دفن می‌شوند و با توجه به این که محل دفن آن‌ها می‌تواند محل عبور وسایل نقلیه باشد. لوله‌های کاروگیت از نظر میزان بار خارجی که می‌توانند تحمل کنند، به کلاس‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند.

  • Class A: 31.5 KN
  • Class B: 64 KN
  • Class C: 125 KN

برای دانلود فایل راهنمای انجام تست رینگ استیفنس می توانید اینجا کلیک کنید.

رای کاربران
[امتیاز کلی: 2 میانگین: 5]
۰۲۱-۸۸۷۲۲۰۲۷ با یک کلیک تماس بگیرید