اجاق گاز صنعتی | قیمت اجاق گاز 4 شعله صنعتی

اجاق گاز صنعتی

هر آشپزخانه ای یک اجاق مناسب خود را نیاز دارد، در آشپزخانه‌های کوچک و خانگی از اجاقهای رو میزی و کوچک و در اکثر مواقع از اجاقهای چند شعله استفاده می شود. برای آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران، فست فود، کترینگ و یا هر مکانی که عمل پخت و پز به صورت وسیع و به مقدار زیاد در آن انجام می شود به یک اجاق گاز صنعتی نیاز است.

پر مصرف ترین و متداول ترین نوع این محصول اجاق چهار شعله فردار می باشد. از فرهای این اجاق به منظور گرمخانه برای غذاهای طبخ شده و یا به عنوان فر برای پخت انواع غذا استفاده می شود.

اجاق چهار شعله فردار آشپزخانه صنعتی با اجاق گازهای خانگی تفاوتهای فراوانی دارد. نوع فر با فر خانگی متفاوت است و در این اجاق گاز صنعتی فر توسط یک مشعل و محفظه ایی عایق بندی شده درست شده که برخلاف فرهای خانگی از برق جهت گرم کردن و پختن غذا استفاده نمی کند.

اجاق گازهای چهار شعله صنعتی بسیار پرکاربرد بوده که در راستای تکامل صنعت پخت و پز بوجود آمده اند و توسط فعالان این حوزه در مسیر مکانیزه کردن پخت غذا طراحی و تولید شده است. در واقع در هر آشپزخانه صنعتی از این محصول استفاده می شود. این تجهیز یکی از اصلی ترین اجزای خط پخت رستورانها و آشپزخانه‌ها می باشد.

از گذشته‌های دور تجهیزاتی با کارآیی اجاق گاز وجود داشته ولی با پیشرفت تکنولوژی اجاق گازهای صنعتی کنونی به وجود آمده اند. در این سیر تکامل صنعتی سعی در تولید تجهیزاتی شده است که هم در بحث بهداشت و ایمنی، هم در بحث کیفیت پخت و هم در بحث راحتی پخت به انسان کمک نماید.

معرفی اجاق گاز صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در طی سالهای اخیر سیر تکاملی خوبی را طی نموده اند. یکی از این تجهیزات اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار است، که به صورت استاندارد با چهار جایگاه جهت قراردادن وسایلی که نیاز به گرمایش دارند یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی است. قسمت فر نیز جهت گرم کردن و پختن غذا مورد استفاده سریع قرار می گیرد که با توجه به گازی بودن این عمل را راحت تر نموده است.

اجاق چهار شعله صنعتی

اجاق چهار شعله صنعتی می تواند هم در مدل چهار شعله فردار و هم مدل بدون فر تولید گردد. اما فضای خالی زیر برنر اجاق ها در مدلهای بدون فر در اکثر آشپزخانه‌ها بدون استفاده میماند و فقط فضای آشپزخانه را پر میکند، پس چه بهتر که این فضا را با یک فر پر کرد و بهینه از آن استفاده کرد اما می توان از فضای کابین زیر برنرها به عنوان یک کابینت برای قرار دادن ظروف نیز استفاده کرد.

موارد کاربرد این اجاق گاز عبارتند از: گرم کردن غذا، پختن غذا، سرخ کردن مواد غذایی و … که در مکانهایی همچون کیترینگ ها، رستوران ها، آشپزخانه صنعتی، فست فود ها، هتل ها، بیمارستان و … از این اجاقهای آشپزخانه صنعتی استفاده می شود.

 بخشهای تشکیل دهنده اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار

اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار تولید شده در گروه صنعتی ناب زیست توسط یک شاسی پروفیل مجوف جهت استحکام ساخته شده است. این شاسی با استفاده از ورقهای استنلس استیل ۳۰۴ خش دار ایتالیایی که به روش تیگ ( TIG ) و با گاز آرگون بهم متصل شده اند، پوشیده شده است.

تمامی لوله‌ها و اتصالات داخی جهت انتقال گاز همچنین سیستمهای جرقه زن، پایلوت، ترموکوپل و … از بهترین نوع ایتالیایی می باشند که در اجاق گازهای صنعتی گروه صنعتی ناب زیست به کار برده می شوند.

این اجاق گاز چهار شعله صنعتی با استفاده از طراحی متخصصان داخلی که البته برگرفته از شرکای خارجی از جمله شرکتهای فاگور و لوتوس می باشد، تولید می شود. در طراحی این محصول که توسط شرکت فاگور صورت گرفته و توسط تیم فنی و مهندسی ناب زیست به مرحله اجرایی رسیده است از مواردی مانند: شیر گاز و شیر قطع کن اجاق گاز استاندارد از برندهای معتبر اروپایی استفاده میشود. این اجزا از جنس باکالیت سنگین ساخته میشوند که در برابر حرارت مقاوم هستند. این موارد باعث افزایش ایمنی و طول عمر آن می گردد.

اجزای اجاق گاز صنعتی

رویه این اجاق گاز چهار شعله صنعتی از چدن لعاب کاری شده درست شده که تو پر و نشکن می باشد. نحوه طراحی آن بسیار کارا و استاندارد می باشد. همچنین در قسمت زیرین این اجاق از یک محفظه فر ۱۹۰ لیتری که در زیر با جدار داخلی از ورق لعاب کاری شده به ضخامت 1.25 میلمیتر و از کنار فر توسط پتوی سرامیکی به ضخامت ۲ اینچ عایق کاری شده، درست شده است.

برای ساخت درب فر نیز از ورق لعاب کاری شده با رویه استنلس استیل ۳۰۴ خش دار از بهترین برند تولید کننده ورق استیل ایتالیا با ضخامت ۳ میلیمتر استفاده شده است. لولاهای استفاده شده در قسمت درب فر، فولادی بوده و از استقامت بالایی برخوردار می باشد.

در قسمت زیر اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار نیز از ۴ عدد پایه ثابت از جنس استنلس استیل ۳۰۴ به صورت ثابت و چهار عدد پایه  قابل تنظیم از جنس پلاستیک نشکن استفاده شده است.

قیمت اجاق چهار شعله فردار صنعتی

در تعیین قیمت اجاق چهار شعله فردار صنعتی عوامل گوناگونی تاثیرگذار هستند که شامل نوع استیل و ضخامت آن، پروفیل ها و نوع متریال ورق مورد استفاده در قسمت داخلی، نوع برنر ها و چدنها و … می شود.

اولین فاتکتور جهت تعیین قیمت استفاده از مواد و متریال با کیفیت و درجه یک می باشد که بسیار در قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد. برای ساخت بدنه و استراکچر از ورق و پروفیل استنلس استیل 304  و برای برنر ها و پایه‌های آن از چدن نشکن استفاده می شود که در برابر وزن زیاد، فشار و ضربه بسیار مقاوم است.

قیمت اجاق گاز آشپزخانه صنعتی

باتوجه به گستردگی آلیاژهای موجود استیل تشخیص نوع مرغوب آن توسط کاربران عادی مشکل است. همین مورد باعث تعجب در هنگام استعلام قیمت انواع اجاق گاز صنعتی می شود.

در مرحله بعد تکنولوژی ساخت می باشد که در تعیین قیمت تمام شده بسیار مؤثر است. با توجه به پیشرفت تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از مهمترین مسائل استفاده از ماشین آالات پیشرفته دنیا در ساخت اجاق گاز آشپزخانه‌های صنعتی می باشد. از آنجا که جدیدا به نمایش گذاشتن محیط آشپزخانه برای مشتری یک گزینه انتخاب رستوران مورد نظر می باشد، لذا باید از تجهیزات شکیل نیز استفاده شود تا بتواند نظرات مشتریان را جلب کند. ساخت این تجهیزات شکیل جز با ماشین آالات پیشرفته امکان پذیر نمی باشد و همین مسئله بر قیمت اجاق گازهای صنعتی تاثیر گذار است.

جهت اطلاع از کیفیت تولید کنندگان یا باید در این زمینه خبره باشید یا از نظر کارشناسان استفاده کنید. گروه صنعتی ناب زیست به عنوان یکی از تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی با گذشت بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه ضمن دعوت از تمامی خریداران، با کادری مجرب جهت آشنایی شما در هنگام خرید در خدمت شماست.

از دیگر محصولات مشابه این دسته میتوان به

میز کار صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

یخساز صنعتی

اشاره کرد.

رای کاربران
[امتیاز کلی: 2 میانگین: 5]
۰۲۱-۸۸۷۲۲۰۲۷ با یک کلیک تماس بگیرید