اجاق پلوپز صنعتی

اجاق پلوپز صنعتی

اجاق پلوپز صنعتی، یک مدل اجاق گاز بزرگ است که بواسطه شعله های پهن و بزرگی که ایجاد میکند در آشپزخانه صنعتی بمنظور پخت و پز برنج و خورشت درون دیگهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به فکر احداث رستوران یا آشپزخانه هستید، حتما از دغدغه‌هایتان انتخاب آشپز و تجهیزات مناسب است. برای داشتن یک رستوران موفق احتیاج به آشپز و تجهیزات مناسب داریم. این دو عنصر از هم جدا نمی‌شود. یک آشپز حرفه‌ای بدون داشتن تجهیزات با کیفیت نمی‌تواند کاری انجام دهد. انتخاب تجهیزات با توجه به نوع رستوران صورت می‌گیرد.

تجهیزات رستوران سنتی با فست فود تفاوت دارد برای مثال در رستوران‌های سنتی احتیاجی به سرخ کن سیب‌زمینی نیست اما در فست فود این کالا از مهمترین تجهیزات محسوب می‌شود. یکی از محصولات که کارآمد برای تمامی سلیقه‌ها به خصوص برای تهیه غذاهای ایرانی، اجاق پلوپز صنعتی است. برای تهیه تجهیزات، کیفیت ساخت اهمیت بسیاری دارد. کیفیت بالا موجب ماندگاری بیشتر کالا برای رستوران و کاهش هزینه‌های اضافیست.

اجاق پلوپز زمینی، یا همان اجاق پلوپز صنعتی برای قرار دادن دیگ و وسایلی که نیاز به حرارت مستقیم دارند استفاده می شود، از اجاق پلوپز زمینی یا همان اجاق گاز پلوپز صنعتی برای قرار دادن دیگ ها و ظروف بزرگی که امکان قرار دادن روی اجاق گاز مبله نیست (به دلیل وزن بالا و ابعاد بزرگ آنها) استفاده می شود و از لحاظ قدرت حرارتی نیز به مراتب به دلیل تعداد بیشتر برنرها از اجاق گاز صنعتی قوی تر میباشد. قیمت پایین اجاق پلوپز صنعتی زمینی نسبت به اجاق گاز های صنعتی کابین دار نیز یکی دیگر از دلایل استفاده ی بالای آن است که نسبت به کارآیی و قدرت حرارتی بالای آن نسبتا ناچیز است. گروه صنعتی ناب زیست با استفاده از طراحی متخصصان داخلی و با بررسی مهندسی نحوه لوله کشی و گاز رسانی و ایجاد حریق اقدام به طراحی بهینه ترین و قوی ترین اجاق پلوپز های صنعتی نموده است.

انواع اجاق پلوپز صنعتی

اجاق پلوپز صنعتی بصورت دو شعله و اجاق پلو پز سه شعله و یا اجاق پلو پز 4 شعله تولید می شود.

اجاق پلوپز زمینی دو شعله

این اجاق گاز در دو مدل اجاق پلوپز دو ردیفه ساده , اجاق پلوپز دو ردیفه کوره دار طراحی و تولید می شود. ابعاد هر دو مدل اجاق پلوپز دو ردیفه، ۵۰ طول * ۵۰ عرض * 40 ارتفاع (ابعاد به سانتیمتر) می باشد

از این اجاق به دلیل این که توان حرارتی بالایی ندارد در آشپزخانه‌های خانگی و یا رستوران های کوچک استفاده می شود برای ساخت این اجاق گاز از ورق استنلس استیل304 استفاده شده است و رویه ان نیز از چدن نشکن با لعاب نسوز استفاده شده است، همچنین برای تامین انرژی حرارتی این دستگاه شیر های ورود گاز با قابلیت استفاده با گاز کپسول و شهری به انتخاب مشتری قابل استفاده می باشد.

اجاق پلوپز زمینی سه شعله

این اجاق گاز در دو مدل اجاق پلوپز سه ردیفه ساده , اجاق پلوپز سه ردیفه کوره دار طراحی و تولید می شود. ابعاد هر دو مدل اجاق پلوپز سه ردیفه، ۷۵ طول * ۷۵ عرض * 55 ارتفاع (ابعاد به سانتیمتر) می باشد

از این اجاق به دلیل این که توان حرارتی بالایی دارد در آشپزخانه‌های صنعتی و یا رستوران های بزرگ استفاده می شود برای ساخت این اجاق گاز از ورق استنلس استیل 304 استفاده شده است و رویه ان نیز از چدن نشکن با لعاب نسوز استفاده شده است، همچنین برای تامین انرژی حرارتی این دستگاه شیر های ورود گاز با قابلیت استفاده با گاز کپسول و شهری به انتخاب مشتری قابل استفاده می باشد.

اجاق پلوپز صنعتی سه و چهار شعله

اجاق پلوپز زمینی چهار شعله

این اجاق گاز در دو مدل اجاق پلوپز چهار ردیفه ساده , اجاق پلوپز چهار ردیفه کوره دار طراحی و تولید می شود. ابعاد هر دو مدل اجاق پلوپز چهار ردیفه: ۹۵ طول * ۹۵ عرض * ۶۵ ارتفاع (ابعاد به سانتیمتر) می باشد

از این اجاق به دلیل این که توان حرارتی بسیار بالایی که دارد در آشپزخانه‌های صنعتی و یا رستوران های بزرگ استفاده می شود که می توان از این اجاق برای سرخ کردن انواع گوشت، مرغ، ماهی  در ماهی تابه‌های بزرگ می توان استفاده نمود.

برای ساخت این اجاق گاز از ورق استنلس استیل 304 استفاده شده است و رویه آن نیز از چدن نشکن با لعاب نسوز استفاده شده است، همچنین برای تامین انرژی حرارتی این دستگاه شیر های ورود گاز با قابلیت استفاده با گاز کپسول و شهری به انتخاب مشتری قابل استفاده می باشد (البته لازم به ذکر است که از این مدل اجاق نمی توان از گاز کپسول با کپسول های کوچک استفاده نمود زیرا از توان حرارتی این دستگا به شدت کاسته می شود.

اجاق پلوپز صنعتی 4 شعله

هرکدام از این اجاق ها برای آشپزخانه صنعتی با توجه به ظرفیت و مکان آشپزخانه مورد نظر انتخاب می شوند و شما عزیزان می توانید با کسب مشاوره و ارائه اطلاعات کافی اقدام به خرید مناسب نمایید، و البته با توجه به کیفیت از لحاظ قیمت اجاق گاز پلوپز زمینی نیز بهترین را تهیه نمایید. کترینگ ها، آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران ها، هتل ها و … از جمله مکان هایی هستند که اجاق پلوپز را مورد استفاده قرار می دهند.

اجاقهای پلوپزی یکی از قدیمی ترین و در عین حال کاربردی ترین تجهیزات مورد استفاده در انواع رستوران ها و آشپزخانه‌ها، کترینگ ها و یا حتی خانه‌ها برای پخت انواع غذا از برنج گرفته تا انواع خورشت و یا آش و غیره استفاده می شود.

مشخصات اجاق پلوپز صنعتی

مشخصات فنی خرید اجاق پلوپز صنعتی

اسکلت و بخشهای خارجی اجاق پلوپز صنعتی تماما از ورق و پروفیل استنلس استیل ۳۰۴ خش دار با ضخامت ۱-۲ میلمیتر و جوشکاری به روش تیگ از نوع آرگون میباشد.

  • رویه چدنی لعاب کاری شده از چدن نشکن (داکتیل) با ماندگاری طولانی
  • دارای ۲ – ۳ – ۴ مشعل چدنی و شیر آلات استاندارد
  • بدنه چند لایه و ساختار تقویت شده با پروفیل میباشد
  • قابلیت تجهیز با کوره ای از جنس چدن
  • شاسی اصلی از پروفیل های استنلس استیل و یا  فولاد رنگ آمیزی شده
  • نگهداری و سرویس آسان اجاق با بهره گیری از پنل های بازشو
  • تکنولوژی گازرسانی جدید و کوره‌های بسیار قوی
  • طراحی و ساخت با به روز ترین ماشین آلات تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • دارای نشان ملی استاندارد
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

قیمت اجاق پلوپز صنعتی

برای خرید و اطلاع از قیمت اجاق پلوپز صنعتی گروه کارشناسان ناب زیست میتوانند در ارائه مشاوره و راهنمایی برای یک خرید موفق و کارآمد کمک بسیاری به شما نمایند.

استفاده از ورق استنلس استیل 304 که بهترین نوع استیل برای استفاده در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد می تواند از نظر قیمت تمام شده برای تولید کننده و مصرف کننده هزینه بیشتری داشته باشد. اما با توجه خواص این نوع از استیل، استفاده از این ورق گران قیمت می تواند هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده به صرفه باشد زیرا از هزینه‌های اضافی در بلند مدت جلو گیری می نماید.

از این صفحه بازدید کنید : تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت اجاق پلوپز صنعتی

بصورت کلی اجاق پلوپز صنعتی را بهتر است با استفاده از ورق های استنلس استیل و پروفیل های استیل تولید کنند زیرا در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد و خط و خش و رطوبت هم نمی تواند روی آن تاثیری بگذارد. استفاده از رنگ از هر نوعی که باشد در مجاورت حرارت مستقیم اجاق پلو پز باعث سوختن رنگ و بوی بد بخصوص در دفعات اول استفاده از آنها می شود.

قیمت اجاق پلوپز صنعتی بنا به درخواست مشتریان و بر اساس نوع استیل و متریال بکار گرفته شده در تولید و نوع طراحی اجاق پلوپز صنعتی تعیین میگردد و برای استفاده در هر مکانی بر اساس نوع و جنس محصول متغیر میباشد.

از دیگر محصولات پرکاربرد مورد استفاده در آشپزخانه‌های صنعتی میتوان به ماشین ظرفشویی صنعتی و سینک صنعتی اشاره کرد که توسط گروه صنعتی ناب زیست تولید میگردد.

رای کاربران
[امتیاز کلی: 3 میانگین: 5]
4 دیگاه
  1. avatar حمید

    سلام قیمت اجاق سه شعله و چهار شعلتون رو برای سفارش ۲عدد میخواستم

    • avatar ناب زیست.م

      اگر ممکنه موبایل تون رو اعلام کنید . به ایمیل تون چند بار فرستادیم لیست قیمت اجاق گاز سه شعله و چهار شعله رو ولی برگشت می خوره .

  2. avatar حسین اسکندری

    سلام ، لطفأ قیمت اجاقهای استیل ۲ و ۳ و ۴ شعله کوره دار و معمولی برای استفاده با گاز شهری رو اعلام فرمائید ، ممنون

  3. avatar فردوسی زاده

    اجاق زمینی هیئتی سه شعله ساده جنس خوب با شیرآلات استاندارد قیمت.
    موبایل ۰۹۳۹۳۱۰۲۴۳۳

۰۲۱-۸۸۷۲۲۰۲۷ با یک کلیک تماس بگیرید