شرکت های سازنده و تولید کننده برج خنک کننده

کارخانه برج خنک کننده

همواره خرید از تولید کننده یک محصول بسیار به صرفه تر از خرید های واسطه ای می باشد . لذا در این پست می خواهیم شما را با شرکت های سازنده و تولید کننده برج خنک کننده در ایران آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید .

کارخانه تولیدی این محصول در شهرهای مختلف کشورمون راه اندازی شده است که از جمله کارخانه های تولیدی برج خنک کننده می توان به تهران – قزوین – مشهد و اصفهان اشاره کرد . در این شهر ها کارخانه های قدیمی و باکیفیت تولید این محصول دایر هست که در ادامه تلاش کردیم به این کارخانجات بپردازیم .

ضمنا شما برای اطلاع از شرایط فروش از تولید کننده مستقیم این دستگاه می توانید با شماره های قرار گرفته در سایت تماس بگیرید .

ساخت و تولید برج خنک کننده بایستی با طراحی دقیق و مهندسی شده و با تجهیزات بروز انجام بپذیرد چرا که هر گونه کوتاهی در این نقشه باعث میشود کیفیت نهایی محصول افت کند لذا انتخاب درست کارخانه تولید این محصول بسیار موثر در کیفیت نهایی می باشد .

کارخانه تولید برج خنک کننده

وقتی از کلمه کارخانه استفاده میکنیم مشتری انتظار دارد تا با یک تیم حرفه ایی با یک کادر مجرب طرف باشد و این انتظار کاملا بجا هست . کارخانه تولید برج خنک کننده در کشور بسیار هست اما اینکه چه کارخانه ایی با چه کیفیتی محصول تولید میکند مهم هست . وگرنه که صرف یدک کشیدن اسم کارخانه ملاک نیست .

ناب زیست به عنوان بزرگترین تولید کننده و کارخانه تولید برج خنک کننده در کشور با سابقه بیش از ۲۵ سال همواره در خدمت مشتریان محترم بوده و خدا رو شکر در این زمینه موفق عمل کرده است .

کارشناسان بخش فروش و پشتیبانی این شرکت ۲۴ ساعته در کنار شما هستند کافی است فقط تماس بگیرید . ارتباط مستقیم با خط تولید برقرار کنید و هر آنچه در ذهنتان میگذرد می توانید بپرسید به همین راحتی .

تولید کننده برج خنک کننده

نکته مهم در تولید و ساخت کولینگ تاور بحث پشتیبانی و گارانتی می باشد . اینکه صرفا یک محصولی تولید و روانه بازار شود هرچند باکیفیت به تنهایی کافی نیست و کارخانه ایی معتبر است که حتما خدمات پس از فروش داشته باشد . در این زمینه ها تمامی محصولات تولید این کارخانه با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد .

نکته ی بسیار مهم که در خیلی از موارد متاسفانه توسط برخی تولید کنندگان برج خنک کننده رعایت نمیشود . شرکتی که اسم تولیدی و کارخانه را یدک میکشد حتما حتما باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد در غیر اینصورت در صورت به وجود اومدن مشکلی برای دستگاه عملا اون دستگاه از کار افتاده و کاربردی برای مصرف کنندش نخواهد داشت و مشتری مجبور میشود مجدد برای خرید این دستگاه هزینه کند .

معرفی شرکتهای سازنده برج خنک کننده

باور کنید صنعت تهویه مطبوع و خنک سازی در صنایع آنقدر بازار داغی دارد که اگر در هر استان 10 شرکت سازنده برج خنک کننده به شرکتهای موجود اضافه شود و با تمام ظرفیت کار کند هیچ لطمه‌ای به کار تولیدکنندگان فعلی وارد نمیشود.

شرکت های مختلفی مشغول به تولید و ساخت برج خنک کننده در ایران مشغول هستند که بزرگترین کارخانه تولید برج خنک کننده در ایران را شرکت ناب زیست یدک می کشد . این شرکت با داشتن مهندسان ارشد طراحی – کارکنان مجرب و کارازموده و همچنین با دارا بودن بروز ترین و باکیفیت ترین تجهیزات تولیدی – از برندهای مطرح اروپایی هم چنین تهیه بترین متریال و مواد اولیه در تولید و ساخت برج خنک کننده حرف اول منطقه را می زند . لذا اگر دنبال دستگاهی با کیفیت بالا و خرید مستقیم از سازنده هستید با ناب زیست تماس بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر حتما مراجعه کنید :

برای اطلاعات بیشتر وارد این صفحه شوید : برج خنک کننده

سازنده برج خنک کننده در اصفهان

استان اصفهان بدلیل قرار گرفتن در مرکز کشور و برخورداری از بیش از 70 شهرک صنعتی فعال، دارای شرکتهای سازنده برج خنک کن بسیاری میباشد. علاوه بر شرکت ناب زیست بعنوان بزرگ‌ترین تامین کننده کولینگ تاور در اصفهان، شرکتهای سازآب در شهرک صنعتی فولاد مبارکه، شرکت صافیاد در شهرک صنعتی جی، شرکت مهتاب گستر در شهرک صنعتی اشترجان و شرکت تنام سپاهان در شهرک صنعتی سجزی بهمراه صنایع برودتی نصر در شهرک صنعتی منظریه را، میتوان بزرگ‌ترین رقیبهای ناب زیست در تولید چیلر، هواساز، مبدلهای حرارتی و ساخت برج خنک کننده در استان اصفهان نامید.

سازنده برج خنک کننده در اصفهان

بدلیل تراکم بالای کارخانجات در استان اصفهان و البته غولهای صنعتی ایران یعنی فولاد مبارکه و ذوب آهن در کنار مصائبی همچون خشک شدن 33 پل و فرونشست زمین در اصفهان، بمنظور صرفه جویی در مصرف آب ما پیشنهاد می‌نمائیم چنانچه قصد خرید این سیستمها را دارید حتما به سراغ کولینگ تاور هیبریدی بروید تا حداقل در نیمه سرد سال نیازی به استفاده از آب برای خنک سازی سیستم‌ها در کارخانه و کارگاه یتان نداشته باشید.

معرفی شرکتهای تولید کننده برج خنک کننده در تهران

نقش «تهران، پایتخت ایران» را نمیتوان در صنعت ساخت برجهای خنک کننده نادیده گرفت. در حقیقت استان تهران با بیش از «14 شهرک صنعتی فعال» و همچنین «12 شهرک صنعتی در حال ساخت و یا راکد»، یکی از شهرهای کلیدی صنعت کشور محسوب میشود. در حال حاضر بیش از 12 هزار هکتار زمین در تهران، مربوط به شهرکهای صنعتی این استان میباشد که نشان از اهمیت صنعتی تهران دارد.

مهمترین شهرک‌های صنعتی تهران عبارتند از:
شهرک صنعتی شمس آباد، عباس آباد، نصيرآباد، خاوران، فيروزكوه، خوارزمی، پرند، شهرک صنعتی پیشوا، سالاريه، چرمشهر، قرچك، دماوند و نهایتا «شهرك صنعتي پایتخت (علي آباد)». در هر یک از این شهرکهای صنعتی، حداقل یک شرکت سازنده برج خنک کننده به تولید سیستم کولینگ مشغول است. البته که هیچگاه تنها به دلیل نزدیکی مکانی، به سراغ شرکتهای سازنده برج خنک کننده نروید!!. بلکه همواره اعتبار شرکت سازنده و کیفیت ساخت را مدنظر قرار دهید.

از معتبرترین شرکت‌های سازنده کولینگ تاور در تهران میتوان به:

  • ابارای ژاپن با نمایندگی هلدینگ صنایع برتر در جاده خاوران
  • پرتو آبگردان واقع در خیابان هدایت محله قلهک
  • پارس گردان ریزش در شهرک صنعتی رباط کرم یا پرند
  • ماخ در شهرک صنعتی صفادشت و
  • شرکتهایی همچون توچال تهویه، دلتا تجهیز، مجموعه معتبر ناب زیست و البته دماگستر
    اشاره نمود.
تولیدکننده برج خنک کن در تهران

شرکتهای معتبری که قادرند نیازهای برجهای بلند مرتبه و البته اکثر صنایع کشور را بمنظور خنک کاری ماشین آلات و سیستمهای فرآیند تولید، برطرف نمایند. انواع برج خنک کننده در تهران، اکثراَ به منظور خنکسازی ساختمانها و برجهای بلند مرتبه مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین کاربرد کولینگ تاور خانگی در تهران بسیار بیشتر از مدلهای صنعتی میباشد.

تولید کننده برج خنک کننده

تولید یکی از سخت ترین بخش های صنعتی کشور می باشد چرا که مسئولیت بسیار سنگینی نسبت به مصرف کننده ها دارد لذا تولید کننده بایستی همیشه تمامی جوانب را بسجند و در نهایت محصولی بسیار با کیفیت به تولید برساند . تولید کننده های برج خنک کننده نیز از این قاعده مستثنی نیستن .

همیشه موردی که در خرید های عموم به خصوص سازمانی مدنظر هست خرید بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده است که امری بسیار رایج و از قضی بسیار خوب هست وقتی شما خریدتون رو مستقیم از تولید کننده برج خنک کننده انجام میدید مزیت های بسیاری دارد که از جمله آنها می توان به قیمت پایین تر – خدمات پس از فروش راحتر و بهتر – دریافت دیتا فنی و علمی و ….

از جمله محبوب ترین تولید کننده های برج خنک کننده در کشور میتوان به شرکت های ناب زیست – گروه صنعتی مهاب – شرکت پارساب و شرکت ناب ملل اشاره کرد .

رای کاربران
[امتیاز کلی: 0 میانگین: 0]
۰۲۱-۸۸۷۲۲۰۲۷ با یک کلیک تماس بگیرید