دیگ خورشت پز صنعتی

دیگ خورشت پز صنعتی

دیگ خورشت پز صنعتی یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی که همانطور که از نامش پیداشت برای پخت خورشت در آشپزخانه‌های رستورانها در مقیاس صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگ خورشت پز صنعتی یک وسیله بسیار کاربردی جهت استفاده در رستوران، کترینگ، هتل، تالار پذیرای و آشپزخانه‌های صنعتی می باشد. از مزایای دیگر این دیگها می توان به بدنه سه جداره یکپارچه تمام استنلس استیل 304 خش دار، قابلیت کار با گاز شهری و گاز مایع، مجهز به سیستم جرقه زن خودکار، شمعک و ترموکوپل جهت ایمنی، عایق گرما جهت حفظ دما موجود درون دیگ و کیفیت ساخت بسیار عالی اشاره کرد.

از دیر باز تا کنون خورشت، سوپ، آش، خوراک و… منبع غذایی سنتی ایران و کشورهای مختلف دنیا بوده است و به عنوان وعده غذایی اصلی و فرعی مورد استفاده قرار می گرفته است.  خورشت، سوپ، آش، خوراک و… در هر منطقه و یا هر کشوری به شیوه خود و بسته به نوع ذائقه غذایی به شکلهای مختلفی طبخ و مورد استفاده قرار می گیرد.

در سالهای قبل برای آماده سازی و طبخ انواع خورشت و آش  از دیگهای سنتی آلومینیومی، مسی و… استفاده می شد؛ که از لحاظ بهداشتی و مصرف انرژی هیچ گونه استاندارد لازم را دارا نبودند و برای شست و شو نظافت آنها زمان و هزینه زیادی را باید صرف کنند.

آرام آرام با استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا و بهینه شدن زمان و انرژی، دیگهای خورشت پز صنعتی مدرن جایگزین دیگهای پخت سنتی را گرفت. به طوری که امروزه دیگ خورشت پز صنعتی یکی از تجهیزات کاربردی و با اهمیت در آشپزخانه‌های صنعتی جهت طبخ خورشت، سوپ، آش، خوراک و… می باشد. استفاده از دیگ خورشت پز صنعتی می توان به رعایت کامل اصول بهداشتی، سرعت عمل و  مصرف بهینه انرژی در طبخ و پخت انواع خورشت ها، انواع آش ها، انواع سوپ و… را همراه داشته باشد.

گروه صنعتی ناب زیست با تجربه 10 ساله در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در حال تولید دیگ خورشت پز صنعتی با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی می باشد. دیگهای تولید شده در گروه صنعتی ناب زیست به واسطه استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت و همچنین تکنولوژی روز دنیا تجهیزات تولیدی این شرکت را با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله به مشتریان خود ارائه می نماید.

قیمت خورشت پز صنعتی

ظرفیتهای دیگ خورشت پز صنعتی

خورشت پزهای صنعتی گروه ناب زیست در ظرفیتهای مختلف برای انواع آشپزخانه‌های صنعتی تولید می شود که در زیر به آنها اشاره می نماییم.

  1. دیگ خورشت پز صنعتی 250 لیتری سه جداره با پاتیل پرسی با ابعاد 120*90*85 (طول/ عرض/ ارتفاع)
  2. دیگ خورشت پز صنعتی 380 لیتری سه جداره با پاتیل پرسی با ابعاد 150*120*85 (طول/ عرض/ ارتفاع)

مشخصات فنی دیگ خورشت پز صنعتی

  • بدنه دیگ خورشت پز صنعتی تماما از جنس استنلس استیل 304 و به صورت دو جداره به ضخامت 4 میلیمتر و  همچنین استفاده از پاتیلهای تمام پرس ایتالیایی می باشد.
  • آتشخانه کوره ای یکنواخت که به صورت یکپارچه محفظه پخت را حرارت می دهد و از ته گرفتگی جلوگیری می کند.
  • دارای سوپاپ اطمینان وارداتی جهت تنظیم فشار بخار داخل محفظه پخت خورشت
  • کاهش زمان پخت و بدون آلایندگی و مطابق با محیط زیست
  • دارای شعله مستقیم توسط برنر خطی ایتالیایی با فشار کار پایین و توان حرارت بسیار بالا می باشد
  • استفاده از عایق پتو سرامیکی به ضخامت 4 میلیمتر متراکم جهت کاهش اتلاف حرارتی
  • دارای شیر تخلیه 3 اینچی بدون واشر و کاملا بهداشتی از جنس استنلس استیل 304 خارجی
  • دارای نمایشگر دیجیتالی جهت نمایش دمای محفظه پخت
  • درب دو جداره تماما پرسی از جنس استنلس استیل 304 کره جنوبی
  • استفاده از جوشکاری TIG آلمان جهت یکپارچکی و کیفیت بالای جوشکاری
  • ایمنی بسیار بالای دیگ خورشت پز صنعتی به دلیل وجود سنسورهای کنترلر هوشمند الکتریکی
  • مصرف سوخت بسیار پاین در مقایسه با نمونه‌های داخلی به میزان 4/1 متر مکعب
  • تمام قطعات به کار گرفته شده در ساخت دیگ خورشت پز صنعتی از برندهای مرغوب خارجی بوده است.
مشخصات دیگ خورشت پز صنعتی

قیمت خورشت پز صنعتی

از آنجا که تولیدکنندگان مختلفی در ایران و خارج از کشور وجود دارند و هرکدام از تولیدکنندگان روش بخصوصی در ساخت محصول خود به کار می برند طبیعتا قیمت خورشت پز صنعتی تولیدی هرکدام از تولیدکنندگان نیز متفاوت است. در کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی گروه صنعتی ناب زیست، انواع این دیگ ها با انجام آزمایشهای مختلف و تایید از طرف سازمان استاندارد ملی به مشتری تحویل می گردد.

برای تعیین قیمت دیگ خورشت پز صنعتی بهتر است با بررسی متریال به کاربرده شده و کارآیی آن اقدام به استعلام قیمت نمایید و تمام جزئیات و ریزه کاری ها را در کنار گارانتی و ضمانت نامه معتبر و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای را در تعیین قیمت این دستگاه در نظر داشته باشید.

با توجه مدلهای مختلف دیگ خورشت پز صنعتی طبیعتا این روش ساخت و متریال محصول است که قیمت نهایی را تعیین می کند. با این حساب صرفا اطلاع از قیمت خورشت پز صنعتی کمکی به شما در تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی نمی نماید.

کارشناسان و مهندسان گروه صنعتی ناب زیست جهت رقابت با تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی روز دنیا اقدام به تولید و به روز رسانی این دیگهای کاربردی نموده اند که در عین کیفیتی هم طراز با دیگ خورشت پز خارجی با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه می شود. و از همین رو در ساخت این محصول و محصولات مشابه روز به روز حرفه ای تر و پیشرفته تر می شود.

از دیگر محصولات مشابه تولیدی توسط گروه صنعتی ناب زیست میتوان به دیگ چلوپز صنعتی و سینک صنعتی اشاره کرد.

رای کاربران
[امتیاز کلی: 1 میانگین: 5]
۰۲۱-۸۸۷۲۲۰۲۷ با یک کلیک تماس بگیرید